CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, April 26, 2008

IPL Match 10

10th Match - Kings XI Punjab v Mumbai Indians - 25 APR 2008 - HQ Highlights

10th Match - Kings XI Punjab v Mumbai Indians - 25 APR 2008
40 Min HQ Highlights
Only on GeoPakistani


10th match: Kings XI Punjab v Mumbai Indians at Mohali - Apr 25, 2008
Kings XI Punjab won by 66 runs
Kings XI Punjab 182 (20/20 ov); Mumbai Indians 116/9 (20/20 ov)

Highlights VIDEO

Kings XI Punjab Inngs
RapidShare Link

Mumbai Indians Inngs
RapidShare Link

Full Highlights*HQ*

1st Inning ( Kings XI Punjab )

YouTube - 10 Match IPL KXIP Vs MI HQ PT1
YouTube - 10 Match IPL KXIP Vs MI HQ PT2
YouTube - 10 Match IPL KXIP Vs MI HQ PT3
YouTube - 10 Match IPL KXIP Vs MI HQ PT4
YouTube - 10 Match IPL KXIP Vs MI HQ PT5

Dailymotion.com
Video 10th match IPL KXIP Vs MI HQ PT1 - Cricket, IPL - Dailymotion Share Your Videos
Video 10th match IPL KXIP Vs MI HQ PT2 - Cricket, IPL - Dailymotion Share Your Videos
Video 10th match IPL KXIP Vs MI HQ PT3 - Cricket, IPL - Dailymotion Share Your Videos
Video 10th match IPL KXIP Vs MI HQ PT4 - Cricket, IPL - Dailymotion Share Your Videos
Video 10th match IPL KXIP Vs MI HQ PT5 - Cricket, IPL - Dailymotion Share Your Videos



RapidShare: 1-Click Webhosting
RapidShare: 1-Click Webhosting
RapidShare: 1-Click Webhosting
RapidShare: 1-Click Webhosting
RapidShare: 1-Click Webhosting

2nd Inning ( Mumbai Indians )

YouTube - 10 Match IPL KXIP Vs MI HQ PT6
YouTube - 10 Match IPL KXIP Vs MI HQ PT7
YouTube - 10 Match IPL KXIP Vs MI HQ PT8
YouTube - 10 Match IPL KXIP Vs MI HQ PT9
YouTube - 10 Match IPL KXIP Vs MI HQ PT10

Dailymotion.com
Video 10th match IPL KXIP Vs MI HQ PT6 - Cricket, IPL - Dailymotion Share Your Videos
Video 10th match IPL KXIP Vs MI HQ PT7 - Cricket, IPL - Dailymotion Share Your Videos
Video 10th match IPL KXIP Vs MI HQ PT8 - Cricket, IPL - Dailymotion Share Your Videos
Video 10th match IPL KXIP Vs MI HQ PT9 - Cricket, IPL - Dailymotion Share Your Videos
Video 10th match IPL KXIP Vs MI HQ PT10 - Cricket, IPL - Dailymotion Share Your Videos


RapidShare: 1-Click Webhosting
RapidShare: 1-Click Webhosting
RapidShare: 1-Click Webhosting
RapidShare: 1-Click Webhosting
RapidShare: 1-Click Webhosting

0 comments: